برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان تاکستان

قزوین (پانا) - به مناسبت گرامیداشت روز شهدا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان تاکستان روز پنجشنبه بیست و پنجم اسفند ماه در سالن اجتماعات امام علی (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان تاکستان

روز پنجشنبه بیست و پنجم اسفندماه به مناسبت گرامیداشت روز شهدا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان تاکستان با حضور سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان، مصطفی غفوری، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولین شهرستان،خانواده معظم شهدا، فرهنگیان و دانش‌آموزان در سالن اجتماعات امام علی (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سرهنگ مهدی حسینی در این مراسم گفت: دشمن از تمام ظرفیت‌های خود در زمینه صدمه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است و امروز سلاح برنده‌ ما سلاح تبیین است و مسئولان و معلمین از سلاح تبیین برای آگاه سازی و بصیرت افزایی دانش‌آموزان در مقابل تهاجم دشمنان استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا و طرح لاله‌های روشن را آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان با شخصیت والای شهدای گرانقدر انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا عنوان کرد.

مصطفی غفوری با اشاره به ویژگی های بصیرت و دشمن‌شناسی شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا با بهره گیری از این ویژگی ها دلاورانه و شهادت طلبانه در برابر زورگویی های دشمن بعثی تا پای جان برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی کردند تا امروز بتوانیم شاهد موفقیت های بزرگی در زمینه‌های علمی و فناوری باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: پاسداری از این دستاورد‌ها تنها با الگوپذیری دانش آموزان با شخصیت، ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است؛ برپایی نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، قرائت میثاق نامه،دکلمه خوانی، خاطره گویی از شهدا، اجرای سرود فرزندان وطن توسط دانش‌آموزان دبیرستان ریحانه، اجرای سرود سلام فرمانده۲توسط دانش آموزان دبستان شهید عبداله طاهرخانی، ترسیم تمثال شهدای دانش‌آموز توسط دانش‌آموزان و تجلیل از شرکت کنندگان پویش انشا با موضوع رفیق شهیدم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای دانش‌آموز شهرستان تاکستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار