حضرت فاطمه زهرا (س) جلوه‌ای از مظهر عفت، عصمت و الگو بودن در عمل به تمام معنا است

بوشهر(پانا)- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت حضرت فاطمه زهرا (س) جلوه ای از مظهر عفت، عصمت و الگو بودن در عمل به تمام معنا است . الگو پذیری از این بانو بزرگ اسلام سیر اللهی را برای مسلمانان روشن و تابان می‌کند .

کد مطلب: ۱۳۳۴۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه زهرا (س) جلوه‌ای از مظهر عفت، عصمت و الگو بودن در عمل به تمام معنا است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور مسئولان کشوری و استانی و قشرهای مختلف مردم مومن بوشهر در حسینیه عاشقان ثار الله بوشهر ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) دخت نبی اکرم (ص) بانوی نمونه و الگوی بشریت است . سرچشمه وجودی آن حضرت ، خیر و برکت و کوثر ، آگاه به زمان و رویداد های آن است .

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ام ابیها، بانوی بزرگوار که با شایستگی و شجاعت در راه گسترش اسلام ، حمایت از نبوت و امامت جان خویش در طبق اخلاص می گذارد و اسوه ای پایدار برای جامعه اسلامی است .

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد : حضرت فاطمه زهرا (س) جلوه ای از مظهر عفت ، عصمت و الگو بودن در عمل به تمام معنا است . الگو پذیری از این بانو بزرگ اسلام سیر اللهی را برای مسلمانان روشن و تابان می کند . شهدا به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله حضرت فاطمه زهرا (س) ارادت ویژه داشتند .

حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه کنگان ضمن تسلیت ایام فاطمیه در باره فضایل و ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : حضرت فاطمه (س) شخصیت والا و اثر گذار در طول تاریخ است . ابعاد شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار وسیع و ژرف است . عبادت خالصانه و نیایش به درگاه حق ، حیا و عفت ، علم و دانش ، گذشت و ایثار در راه ترویج اسلام یک زن نمونه در تمام عالم است .

محمودی افزود: ما باید بر میزان شناخت حضرت فاطمه زهرا (س ) به عنوان یک نعمت و سر مشق زندگی فردی و اجتماعی خود بیفزاییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار