استاندار چهارمحال و بختیاری:

باید با ترویج زندگی ائمه،بهترین الگوها را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم

فارسان(پانا) - استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه نمایشگاه جلوه نور در شهرستان فارسان،بر ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان با الگوگیری از سیره ائمه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
باید با ترویج زندگی ائمه،بهترین الگوها را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم

آیین افتتاحیه نمایشگاه جلوه نور در شهرستان فارسان همزمان با ایام شهادت دخت نبی اکرم و دهه بصیرت با حضور استاندار چهار و بختیاری، فرماندار،امام جمعه، جمعی از مسئولان و دانش آموزان شهرستان فارسان،برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محسن ملک پور امام جمعه شهرستان فارسان هدف از برپایی این نمایشگاه را پاسداشت مقام مادر و ترویج زندگی اهل بیت دانست و گفت: با برپایی نمایشگاه جلوه نور سعی داریم تا جامعه به ویژه جوانانان را بیش از پیش با سبک زندگی حضرت فاطمه (س) آشنا سازیم.

در ادامه استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:انقلاب اسلامی با نام حضرت فاطمه(س) و اهل بیت بنا شده است ما باید با سرمشق قرار دادن سیره ائمه و ادامه دادن راه شهدا،در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) کامل ترین الگو برای بانوان و دختران است افزود: با ترویج و شناساندن اخلاق و رفتار اهل بیت به نسل جوان و نوجوان و تعمیق باور های مذهبی و دینی آنها می توانیم زمینه های الگو پذیری شایسته را برای آنان فراهم آوریم و در تهاجم فرهنگی عرصه را بر دشمن تنگ کنیم.

گفتنی است این نمایشگاه شامل غرفه های متعدد از جمله غرفه مربوط به زندگی و شهادت حضرت فاطمه ،دوران دفاع مقدس،سردار حاج قاسم سلیمانی و .‌‌.. است که عموم مردم تا ۱۵ روز فرصت دارند از آن بازدید کنند.

دانش آموز خبرنگار:حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار