معاون شهردار تهران خبر داد؛

برف‌روبی معابر توسط 10 هزار نیروی شهرداری تهران

تهران (پانا) - معاون شهردار تهران در توضیح اقدامات انجام شورا از سوی شهرداری تهران در پی بارش برف گفت ۱۰ هزار نیروی شهرداری اماکن اصلی را برف روبی کردند و همکاران تا ۱۲ شب با نمک‌پاشی کار بازگشایی معابر را انجام دادند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برف‌روبی معابر توسط 10 هزار نیروی شهرداری تهران

حسین نظری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بارش برف منجر به ترافیک می‌شود، اظهار کرد: دیروز شاهد بارش برف خوبی در سطح شهر خصوصا در شمال شرق تهران بودیم؛ به طور طبیعی در زمان بارندگی شاهد افزایش ترافیک هستیم و شدت بارش در غروب منجر به ترافیک شامگاهی شد، از طرفی هم اجرای مراسماتی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) بر عوامل تشدید ترافیک افزود.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: ۱۰ هزار نیروی شهرداری اماکن اصلی را برف روبی کردند و همکاران تا ۱۲ شب با نمک‌پاشی کار بازگشایی معابر را انجام دادند.

وی با بیان اینکه باید فضای مشارکت های مردمی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: نمی گوییم مشکلی وجود ندارد اما این فرهنگ باید ایجاد شود شهروندان در زمان برف از تردد غیرضروری خودداری کنند و در مجموع در این زمینه نیاز به فرهنگ‌سازی داریم.

نظری در پاسخ به این پرسش که برخی از شهروندان نسبت به عدم وجود کیسه‌های شن و ماسه در برخی معابر و خیابان‌ها انتقاد داشتند، گفت: قبل از بارش برف و باران در معابر و خیابان‌ها شن و ماسه و همچنین ماشین‌آلات مورد نیاز و سایت برف‌روبی پیش‌بینی شده بود البته ما منکر بروز برخی از مشکلات نیستیم اما به هر ترتیب اقدامات لازم برای برف‌روبی از سوی مجموعه خدمات شهری در سطح مناطق انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار