معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

بیش از 30 برنامه فرهنگی، ورزشی همزمان با دهه بصیرت و هفته مقاومت برگزار می‌شود

ارومیه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از برگزاری برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه بصیرت و هفته مقاومت در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 30 برنامه فرهنگی، ورزشی همزمان با دهه بصیرت و هفته مقاومت برگزار می‌شود

نادر اسدی در جلسه هماهنگی هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و دهه مقاومت که با حضور جانشین بسیج فرهنگیان استان و معاونین آموزش و پرورش استان برگزار شد با اشاره به جایگاه ارزشمند شهید سلیمانی اظهار کرد: دفاع با تمام توان از ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم از مهمترین ویژگی‌های سیره شهید والامقام شهید سلیمانی به شمار می‌رفت به طوری که چه در حیات سبب خیر و برکت برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی منشاء خیرات و برکات بود و با شهادت خود عامل انسجام و وحدت جهان اسلام شد.

وی با اشاره به برنامه های دهه بصیرت و هفته مقاومت گفت: در راستای گرامیداشت دهه بصیرت و هفته مقاومت که مناسبت های حماسی بزرگی در این ایام وجود دارد آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیش از 30 برنامه در دستور کار دارد که با محوریت برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار می شوند که اجرای شب شعر مجازی، مسابقات فوتسال جام مقاومت، دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم، همایش پیاده روی فرهنگیان، غبار روبی مزار شهدا و ... از جمله برنامه های این دهه در سطح آموزش و پرورش آذربایجان غربی است.

حسین عباس‌زاده، جانشین بسیج فرهنگیان سپاه شهدا استان در این جلسه اظهار کرد: یکی از ضرورت هایی که در این ایام و با توجه به شرایط کشور و جنگ نرم دشمنان باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های انقلاب اسلامی است و جوانان نقش مهمی در این مسئله دارند.

عباس زاده با اشاره به اطلاع رسانی با موضوع مقاومت، بصیرت و ولایت گفت: تولید محتوا و توزیع پوستر با موضوع بیانات مقام معظم رهبری درخصوص برنامه دهه بصیرت و دهه مقاومت، برگزاری مسابقه تیراندازی، اعزام کاروان زیارتی به قم و شهر کرمان و تجمع فرهنگیان بسیجی در حماسه نه دی از دیگر برنامه هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار