در نشست تخصصی طرح شهید محمودوند تاکید شد:

شناسایی بازماندگان از تحصیل

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۱۳، به استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه، اعم از کارشناسان، مدیران و راهبران آموزشی جهت شناسایی بازماندگان از تحصیل و جذب آنان به تحصیل در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی بازماندگان از تحصیل

جلسه ای با عنوان نشست تخصصی طرح شهید محمودوند(مبادی انسداد بی‌سوادی) با موضوع شناسایی بازماندگان از تحصیل و جذب آنان به تحصیل در مدارس منطقه ۱۳؛ با سخنرانی ابراهیم مجیدی، معاون آموزش ابتدایی منطقه آغاز شد.

مجیدی در ابتدا، درباره علت نامگذاری این طرح به نام شهید محمودوند گفت: شهید علی محمودوند از شهدای تفحص بوده و اکنون وظیفه ماست کسانی را که از تحصیل بازمانده اند شناسایی و تفحص کرده سپس آنها را جذب مدارس کرده و به چرخه آموزش بازگردانیم.

وی در ادامه ضمن بیان مطالبی به مدیران مدارس ابتدایی جهت چگونگی شناسایی این بازماندگان، پیگیری امور دانش آموزان بازمانده از تحصیل را باتوجه به موقعیت جغرافیایی مدارس به مدیران مجری طرح، محول و برای آنان، وظایف، مراحل کار، جمع آوری مستندات و بارگزاری در سامانه را تشریح کرد.

مجیدی در ادامه صحبت های خود، تاکید کرد: از افراد متعهد و دارای روابط اجتماعی قوی در زمینه پیگیری و بررسی استفاده شود و تجمیع اطلاعات در زمان مقرر در سامانه ثبت شود.

در پایان زهرا ذبیحی؛ کارشناس مسئول آموزش ابتدایی، نحوه چگونگی ثبت در سامانه باتوجه به فیلم آموزشی ارسالی، مطالبی را عنوان کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار