مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی:

برگزاری مسابقات ورزشی یک اقدام مهم در بحث توانمندسازی منابع انسانی است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش گفت یکی از اقدامات مهم در بحث توانمندسازی منابع انسانی براساس اسناد بالادستی، برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی یک اقدام مهم در بحث توانمندسازی منابع انسانی است

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، محمد جعفری در آیین تجلیل از برترین‌های مسابقات ورزشی کارکنان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش که در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: براساس اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین و سند دولت مردمی، وظایف ما توانمندسازی منابع انسانی در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: بعد از ۱۳ سال مسابقات ورزشی فرهنگیان در ۳ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و خانم‌ها با کیفیت بالا برگزار شد که شیوه‌نامه جدید برگزاری این مسابقات در ۵ رشته ورزشی به استان‌ها ابلاغ شد.

جعفری بیان کرد: در کنار بحث‌های علمی و دانشی یکی از مسائل مهم مورد توجه موضوع آمادگی جسمانی، آمادگی روانی سلامت، آمادگی جسمانی و روانی، ایجاد شادابی و نشاط است و یکی از اقدامات مهم در بحث توانمندسازی منابع انسانی براساس اسناد بالادستی، برگزاری اینگونه مسابقات است.

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی ادامه داد: در شیوه‌نامه ۳ موضوع سلامت محوری، همگانی و رقابتی مورد توجه است تا درصد مشارکت فرهنگیان را در فعالیت‌ها افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار