کشف کلت جنگی غیرمجاز در جنوب تهران

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از کشف یک قبضه کلت جنگی و 25 عدد فشنگ در جنوب تهران، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف کلت جنگی غیرمجاز در جنوب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد محمد زیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران گفت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران با اشراف اطلاعاتی و هوشمندی خود مطلع شدند فردی قصد دارد یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری را در محدوده جوادیه به فروش برساند که بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی متهم را در حوالی خیابان 10متری دوم شناسایی و پس از دستگیری در بازرسی به عمل آمده از وی یک قبضه اسلحه کلت جنگی به همراه 25 عدد فشنگ مربوطه را کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه کیفری بوده و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های‌ نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد با جرایم خشن است در نتیجه، پلیس قاطعانه با حاملان و دارندگان سلاح های غیر مجاز برخورد می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این زمینه مراتب را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار