رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی:

خانواده و مدرسه برای به ثمر رسیدن موفقیت دانش آموزان نقش مهمی ایفا می‌کنند

مشهد (پانا) - رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی گفت خانواده و مدرسه دو نهاد مهمی است که با یاری رساندن به یکدیگر می‌توانند بال پرواز موفقیت را برای آینده‌سازان ایران زمین فراهم کنند و نقش مهمی را برای به ثمر رسیدن موفقیت‌های دانش‌آموزان ایفا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
خانواده و مدرسه برای  به ثمر رسیدن موفقیت دانش آموزان نقش مهمی ایفا می‌کنند

غلامرضا نیک پور، رئیس اداره مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی گفت: در سطح خراسان رضوی به طور کلی بیش از 173هزار دانش آموز و 1400مدرسه غیردولتی وجود دارد که با توجه به این آمار بیش از 1500 دانش آموز در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که بیش از 90 نفر از آنها در سطح شهر موفق به کسب رتبه استانی، کشوری و جهانی در حوزه علمی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی شدند.

وی در ادامه خطاب به مدیران مدارس غیردولتی گفت: همه تلاش خود را برای نمونه شدن مدارس خود در زمینه آموزش و کلاس های فوق برنامه انجام دهید تا دانش‌آموزان به بهترین نحو ممکن آموزش ببینند و از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، علمی، ورزشی شاهد پیشرفت و موفقیت های روزافزون دانش آموزان باشیم.

نیک پور عنوان کرد: خانواده و مدرسه دو نهاد مهمی است که با یاری رساندن به یکدیگر می توانند بال پرواز موفقیت را برای آینده سازان ایران زمین فراهم کنند و نقش مهمی را برای به ثمر رسیدن موفقیت های دانش آموزان ایفا کنند تا آینده ای درخشان برایشان فراهم شود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر مشکلی در آموزشگاه به وجود آمد با سیستم ارتباطی و پیامکی که برای مدارس تعریف شده است و حتی شخص بنده در اداره کل در میان بگذارید تا در جهت رفع سریع آن مشکل اقدام کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار