در جلسه توانمندسازی دبیران تفکر و سبک زندگی عنوان شد:

دانش‌آموزان، نیازمند کلاس‌های شاداب و داشتن تعامل مناسب با دبیران هستند

تهران (پانا) - سرگروه کیفیت‌بخشی درس تفکر و سبک زندگی منطقه ۱۳، به شاداب‌سازی محیط کلاس در رشته تفکر و سبک زندگی و برقراری تعامل مناسب بین دانش‌آموز و دبیر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، نیازمند کلاس‌های شاداب و داشتن تعامل مناسب با دبیران هستند

جلسه‌ای با عنوان «توانمندسازی دبیران تفکر و سبک زندگی» با موضوع طرح درس‌نویسی ملی، شرکت در جشنواره الگوی برتر تدریس و انگیزه‌بخشی دبیران تفکر منطقه، با سخنرانی هادی انجمن، کارشناس فرهنگی-هنری منطقه آغاز شد.

انجمن با تاکید بر اهمیت درس تفکر و سبک زندگی، گفت: دبیران باید اهمیت مهارت اندیشیدن و ضرورت یادگیری تفکر انتقادی و تفکر در اخبار فضای مجازی را به دانش آموزان بیاموزند.

اعظم احمدخانی، سرگروه کیفیت بخشی درس تفکر و سبک زندگی منطقه که کسب رتبه کشوری چهار دوره از جشنواره الگوی برتر تدریس و کسب رتبه دوم کشوری طرح درس نویسی را در کارنامه خود دارد؛ درباره روش تدریس تفکر و سبک زندگی گفت: باید روش های تدریس نوین را آموخت و روش آموزش خود را ارتقا داد.

وی افزود: دانش آموزان به کلاس های شاداب احتیاج دارند و در کلاس های شاداب، راحت تر می توانند تعامل برقرار کنند.

احمدخانی درباره مسئولیت معلمان درس تفکر گفت: اولین مسئولیت معلمان درباره درس تفکر و سبک زندگی، این است که شاگردان، خود را از مرحله به یادسپاری مطالب به مرحله تفکر سوق دهند.

وی ادامه داد: سبک زندگی ایرانی،اسلامی توسط معلمان باید همراه با مهربانی به دانش آموزان آموزش داده شود و برای آنان جلسات رفع شبهات و جهاد تبیین برگزار شود.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار