رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد؛

بررسی موضوع حمل‌ونقل با حضور شهردار تهران

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به موضوع حمل‌ونقل عمومی گفت مقرر شده در جلسه‌ای موضوع حمل‌و‌نقل به صورت جزئی و با حضور شهردار تهران بررسی شود تا مساله برطرف شود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی موضوع حمل‌ونقل با حضور شهردار تهران

مهدی چمران در یکصد و چهاردهمین جلسه شورا با اشاره به رگبار صحبت‌های نامربوط و ناگفتنی بر سر کشتی‌گیران در مسابقات جهانی، اظهار کرد: باید دقت کرد که کشتی‌گیران تلاش خود را انجام دادند و موفقیت بزرگی به دست آوردند که جای تقدیر دارد. در صحن شورا از کشتی‌گیران تیم ملی آزاد و فرنگی تقدیر خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر به ضرب و زور عده‌ای را در ایران تحریم کردند، یادآور شد: این کشورها به بهانه‌های تحریم‌ها هر روز می افزایند و انرژی هسته ای، حقوق بشر و ارائه سلاح به سوریه برای جنگ به اوکراین را بهانه های واهی این تحریم ها می دانند.

وی همچنین تصریح کرد: روسیه از موشک های دوربرد و قاره پیما برخوردار است و ایران بارها اعلام کرده که روسیه از پهپادهای ایرانی استفاده نکرده و روسیه نیز این موضوع را اعلام کرده است. درباره اعدام های بی حساب و بدون محاکمه مواردی را مطرح می کنند و کسی که دو نفر را کشته به عنوان معترضی که اعدام شده، معرفی می کنند.

چمران با بیان اینکه سال قبل پلیس آمریکا هشت هزار نفر را با شلیک و بدون محاکمه کشته است، خاطرنشان کرد: ما چشم به خداوند متعال دوخته ایم و به امید خداوند پیروزی نهایی نصیب ملت ما و ملت های مسلمان خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: مقرر شده که در جلسه ای موضوع حمل و نقل به صورت جزئی و با حضور شهردار تهران بررسی شود و کمک کنیم مساله برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حمل و نقل عمومی چیزی نیست که بتوان به راحتی تأمین کرد، یادآور شد: این بخش به بودجه زیادی نیاز دارد و صحبت های زیادی در این خصوص انجام شده و مباحث را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در زمینه تأمین مترو و اتوبوس به نتیجه برسیم تا با فروش نفت و کمک از صندوق ذخیره ارزی بتوان مشکل شهرهای بزرگ همچون تهران را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت‌های غیر استاندارد در تهران فراوان است، تصریح کرد: شرایط جوی نیز متأسفانه به نفع ما نیست و باید به فکر راه چاره در خصوص آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار