امام جمعه رودهن در نشست صمیمانه با فعالان تربیتی رودهن :

هویت دینی و فرهنگی غنی ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان خدشه بر‌نمی‌دارد

رودهن(پانا)_ امام‌جمعه رودهن در نشست صمیمانه با فعالان تربیتی رودهن اعلام کرد، هویت دینی و فرهنگی غنی ملت ایران، در برابر هجمه‌های دشمنان همیشه محکم و راسخ است و خدشه بردار نیست.

کد مطلب: ۱۳۳۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
هویت دینی و فرهنگی غنی ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان خدشه بر‌نمی‌دارد

نشست صمیمی مسئولان با معتمدین و فعالان فرهنگی بخش رودهن با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدحسین فلاحی نماینده محترم مردم شهرستان همدان در مجلس شورای اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسینی امام جمعه رودهن، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، شهرداران رودهن، و آبعلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، معتمدین، فعالان فرهنگی در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن بیان کرد: در به ثمر رساندن انقلاب و پیروزی انقلاب و در بقا و تداوم انقلاب مردم عزیز نقش اصلی داشته و دارند، مردم صاحبان و سرمایه‌ها اصلی نظام و انقلاب هستند، انقلاب اسلامی یک انقلاب برخواسته از آموزه‌های دینی و مبتنی بر اندیشه الهی است.

وی افزود: هویت دینی و فرهنگی مردم، کشور و جامعه را در برابر هجمه‌های دشمن تاکنون محفوظ و مصون نگه داشته است، هجمه دشمنان به هویت دینی ملت ایران در آشوب و اغتشاشات اخیر مسئله ای است که برای همه ی مردم به خوبی مشهود بود؛ دشمنان نقطه قوت ملت و کشور را تشخیص داده‌اند و رمز موفیقت‌ها، مقاومت ملت و شکست ناپذیری هویت دینی مردم است، هویت دینی ملت ایران؛گ، برگرفته از فرهنگ سرخ عاشورا و بهره مند از بال سبز فرهنگ انتظار و مهدویت است.

در پایان این نشست تعدادی از ائمه جماعات، معتمدین و فعالان فرهنگی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار پیگیری برخی مشکلات از مسئولین شهرستان دماوند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار