اعلام نتایج مسابقات ورزشی دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان خراسان‌رضوی گفت سی و سومین مسابقات ورزشی دختران و سی و نهمین مسابقات ورزشی پسران استان با حضور ۱۵۰ تیم و ۲۱۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست برگزار و نتایج آن اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج مسابقات ورزشی دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

حسن محمدزاده رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی خراسان رضوی به پانا گفت: «این دوره از مسابقات با حضور ۱۵۰ تیم و ۲۱۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در ۲۲ فضای ورزشی در نیمه آذرماه برگزار شد که ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی به ویژه مسئولین انجمن ها، داوران و همه ورزشکاران، سرپرستان و مربیان، این نتایج بعد از برگزاری مسابقه حاصل شد.»

وی ادامه داد: «در رشته ورزش والیبال ضمن تشکر از مسئول انجمن هدایت میهن دوست و داوران، تیم های شهرستان تربت حیدریه مقام اول، ناحیه ۲ مشهد مقام دوم و تیم شهرستان قوچان مقام سوم را به دست آورد.»

در رشته فوتسال ضمن تشکر از سید علیرضا نقیبی مسئول انجمن ورزشی فوتسال استان نتایج زیر حاصل شده است؛ کسب مقام اول شهرستان فریمان ،مقام دوم شهرستان نیشابور و مقام سوم را شهرستان درگز به دست آورد.

در رشته بسکتبال ضمن تقدیر و تشکر از سعید خزائی مسئول انجمن بسکتبال استان، مقام اول را اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷، مقام دوم اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ مشهد و مقام سوم را اداره آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد کسب کرد.

در رشته فوتبال با تقدیر و تشکر از مهدی مرجان زاده، مسئول انجمن فوتبال پسران، مقام اول ناحیه ۵ مشهد، مقام دوم ناحیه ۷ مشهد و مقام سوم را آموزش و پرورش شهرستان نیشابور به دست آورد.

در رشته دومیدانی ضمن تشکر از محمد رمضانی، مقام اول را شهرستان نیشابور، مقام دوم ناحیه ۷ مشهد و مقام سوم را ناحیه ۶ مشهد کسب کرد.

وی در پایان افزود: «ضمن تقدیر و تشکر از همه در برگزاری اردوهای آماده سازی، کلیه رشته ها با قدرت و با توان حداکثری با همکاری اولیا و مربیان و سرپرستان، انشالله در رقابت‌های مرحله کشوری که دهه فجر برگزار خواهد شد در نهایت اقتدار شرکت کنیم.

دانش آموز خبرنگار: یونس سابقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار