استاد حوزه و دانشگاه و دبیر گفتمان تبلیغ جبهه انقلاب فرهنگی البرز عنوان کرد:

سیره حضرت فاطمه (س) را به کانون خانواده بیاوریم

کرج (پانا) - استاد حوزه و دانشگاه و دبیر گفتمان تبلیغ جبهه انقلاب فرهنگی استان البرزگفت سیره حضرت فاطمه (س) را باید به کانون خانواده تزریق کرد تا در بخش تربیتی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقصادی با الگوبرداری ساده زیستی ازآن حضرت، کاهش آسیب ها در جامعه اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سیره حضرت فاطمه (س) را به کانون خانواده بیاوریم

اعظم فرهاد کیایی، استاد حوزه و دانشگاه و دبیر گفتمان تبلیغ جبهه انقلاب فرهنگی استان البرز روز پنجشنبه همزمان با آغاز ایام فاطمیه وعزاداری شهادت حضرت زهرا (س) که در نمازخانه آموزش و پرورش استان البرزبرگزار شد، افزود: حضرت فاطمه (س) چراغ هدایت همه انسانها اعم از زن و مرد بوده و سرمشقی برای همه آنها به منظور رسیدن به اهداف والای انسانی است.

وی بیان کرد: حضرت زهرا گر چه در این دنیا عمر کوتاهی داشت، ولی تا روز قیامت برای هدایت و سعادت انسانها بخصوص زنان جامعه پرتوافکنی می کند.وی مردان، زنان و دختران را به پیروی از خصوصیات اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه (س) فرا خواند.

فرهاد کیایی یادآوری کرد : برای خوب زندگی کردن باید شناخت دقیق ازاین خصوصیات و بکارگیری آنها را در زندگی شخصی و اجتماعی خود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: همه جهات زندگی این یگانه بانوی معصوم عالم خلقت مملو از درس و مشقرخداشناسی و انسان سازی است که جامعه امروز ما به آن نیاز کاربردی دارد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: امروز زنان جامعه اسلامی با تاسی از این الگوی برتر می توانند نسل هایی را تربیت کنند که سرآمد باشند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) شهید راه ولایت، ایستادگی درمقابل دشمنان علی(ع) است، عنوان کرد: داشتن بصیرت و ولایت مداری را باید از بانوی دوعالم الگو بگیریم.

فرهاد کیایی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا با امیرالمومنین (ع) در کارهای خانه شراکت داشت و هرگز در اموری سخت نمی‌گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: ساده زیستی، احترام گذاشتن به همه اعضای خانواده، تربیت فرزندان همراه با عزت نفس، دینداری، احترام به بزرگترها و از همه مهمتر، ولایتمداری و دفاع از ولایت حتی به قیمت جان از جمله مهمترین آداب به یادگار مانده از خانه حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار