با اعلام نتایج مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن دانش‌آموزان در آذربایجان شرقی؛

تیم‌های دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتند

تبریز (پانا) - با اعلام نتایج ششمین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن دانش‌آموزان استان، تیم‌های حائز رتبه برتر آذربایجان‌شرقی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتند

به مناسبت فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز، ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن استان با حضور ۱۴ گروه پسر از ۱۴ منطقه و ناحیه استان و ۱۳ گروه دختر از ۱۳ منطقه و ناحیه استان در روز ۱۵ آذرماه همزمان با آغازین روز هفته قرآن، عترت و نماز به صورت غیرحضوری به میزبانی دارالقرآن کوثر ناحیه ۲ تبریز و با داوری اساتید برجسته کشوری برگزار شد.

در مسابقات پسران گروه یاسین از دارالقرآن سراج آذرشهر، گروه فجر از دارالقرآن الزهرا اسکو و گروه شمیم رضوان از دارالقرآن امام خمینی مراغه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات دختران گروه نجم الهدی از دارالقرآن کوثر ناحیه دو تبریز، گروه نور از دارالقرآن سراج آذرشهر و گروه تسنیم از دارالقرآن معراج ناحیه ۳تبریز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است گروه های رتبه اول در مرحله کشوری مسابقات که در بهمن ماه ۱۴۰۱ به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهند شد حضور پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار