رئیس جمهوری وارد شهرستان رباط کریم شد

تهران (پانا) - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه بازدید و بررسی طرح‌های نیمه تمام در شهرستان‌های استان تهران و همچنین گفت‌وگو با مردم وارد رباط‌کریم شد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهوری وارد شهرستان رباط کریم شد

آیت الله رئیسی و هیات همراه در بدو ورود به رباط‌کریم مورد استقبال علیرضا فخاری استاندار تهران، جعفری مدیرعامل شهرهای جدید ، نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار، ائمه‌ جمعه‌ و مسئولان شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی در این سفر یکروزه ضمن بازدید میدانی از شهر پرند از طرح های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو ، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر پرند ، در جریان پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه کاره شهرستان قرار می گیرد.

دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در شهرستان رباط‌کریم نشست در شورای اداری و دیدار عمومی با اقشار مردم در مصلای حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان است.

رئیس‌جمهوری پیش از این، با مردم‌ شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، شهر قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک و پیشوا دیدار و تصمیم ومصوبات خوبی را برای شهرستان های استان تهران گرفت.

شهرستان رباط کریم با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر با سه شهر پرند، رباط‌کریم و نصیرشهر در جنوب غربی استان تهران قرار دارد و یکی از قطب های صنعتی استان تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار