پاکدشت در میان بهترین‌های حوزه پرورشی در شهرستان‌های تهران

پاکدشت (پانا) - معاون پرورشی‌ و‌ تربیت‌بدنی منطقه پاکدشت گفت حوزه پرورشی این منطقه، در بین تمامی مناطق شهرستان‌های استان تهران به عنوان یکی از معاونت‌های پرورشی فعال در استان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پاکدشت در میان بهترین‌های حوزه پرورشی در شهرستان‌های تهران

محمد حسنی، معاون پرورشی‌و‌تربیت‌بدنی آموزش و‌پرورش پاکدشت، در جلسه شورای پرورشی آموزش‌و‌پرورش پاکدشت که در سالن جلسات اداره با حضور کارشناس مسئولان و کارشناسان این حوزه برگزار شد، گفت: حوزه پرورشی منطقه پاکدشت، در بین تمامی مناطق شهرستان‌های استان تهران به عنوان یکی از معاونت های پرورشی فعال در استان معرفی شد و این امر بدون کار تیمی و هماهنگی تمام مجموعه محقق نمی‌شد.

حسنی در ادامه عنوان کرد: پوشش خبری فعالیت‌های حوزه‌های خود را به بهترین نحو انجام دهید و گزارش کار را به مدیران خود در اداره کل شهرستانهای استان تهران ارسال کنید. برنامه‌های انجام شده خود در ۳ماهه پاییز، باید در انتهای این ماه به اداره کل گزارش داده شود و مورد ارزیابی قرار گیرد و از تمامی حوزه‌ها انتظاری جز گرفتن بالاترین امتیازات نیست.

در ادامه بهروز متولی، مدیر کانون شهدای فرهنگی پاکدشت گفت : امروزه دانش‌آموزان بیشتر از این که بدانند به طور مثال رودخانه‌های اروپا از شمال به جنوب می‌رود یا برعکس، به اهمیت دادن به امور پرورشی احتیاج دارند تا از لحاظ اخلاقی و تربیتی رشد یابند.

در پایان جلسه عباس رحیمی کارشناس مسئول اردویی و سازمان دانش‌آموزی و رابط خبرگزاری پانا پاکدشت به گزارش فعالیت‌های حوزه خود پرداخت و به همکاران گفت: با توجه به استعدادیابی که توسط حوزه ما انجام شد این توانایی را داریم که تمام برنامه‌ها و همایش‌های اداره را با مجریان درجه یک از بین دانش‌آموزان منطقه برگزار کنیم و همچنین توضیحاتی درمورد چگونگی بارگزاری خبر در خبرگزاری پانا ارائه داد.

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه رستگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار