نماینده مردم قرچک:

با مصوبه رئیس جمهور، قطار شهری قرچک به مترو تبدیل خواهد شد

قرچک (پانا) - نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا، با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی، نوید آمدن مترو با مصوبه رییس جمهور، به مردم این منطقه را داد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
با مصوبه رئیس جمهور، قطار شهری قرچک به مترو تبدیل خواهد شد

حسین نوش‌آبادی، نماینده مردم قرچک‌، ورامین و پیشوا در گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدرس اظهار کرد: شهید مدرس یک عدالت طلب واقعی بود، شیوه و روش ایشان در مبارزه با باطل و حق‌گرایی می‌بایست الگویی برای همه ما باشد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در کشور از نقش بسیار حائز اهمیتی برخوردار است، در بخش اداره کشور و نظارت بر توسعه و پیشرفت یک جامعه در تمامی زمینه‌ها، مجلس نقش اساسی و حائز اهمیتی خواهد داشت.

نوش‌آبادی تصریح کرد: اصلاح واردات مربوط به نیازهای کشاورزی، در حوزه ساخت یک میلیون مسکن در سال، حمایت از مخترعین در مالکیت صنعتی و فکری، اصلاح قانون نظام بانکی و پولی کشور که پس از پنجاه سال مجلس به آن ورود کرد و نظام بانکی در کشور اصلاح شد.

حسین نوش‌آبادی به مصوبه های نمایندگان مجلس در حوزه های اقتصادی اشاره و بیان کرد: اصلاح قانون مالیات ها بر ارزش افزوده که باعث شد افرادی که تولیدات کوچک و خرد دارند حمایت شوند همچنین، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از نگرانی هایی است که مقام معظم رهبری داشتند و توسط نمایندگان مجلس یازدهم مصوب شد.

وی در ادامه افزود: قانون رتبه‌بندی معلمین و بازنشستگان بعد از ۱۲ سال و قانون شفافیت آرای نمایندگان که سرانجام تبدیل به قانون شد و درحال اجرا است از جمله قوانین مهمی بوده که انجام شده است.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا به اقدامات خود در منطقه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین موضوعاتی که پیگیری کردیم مترو بود که زخم کهنه ای بر دیار ۱۵ خرداد باقی مانده بود. طی سفر رییس جمهور دستور داده شد که قطار حومه ای به مترو تبدیل شود.

وی اذعان کرد: در بحث حوزه بهداشت و درمان بیمارستان شهید ستاری که به بخش غیرخصوصی تحویل داده شده بود به بخش خصوصی واگذار شد و طی پیگیری هایی که با وزیر بهداشت و درمان انجام گرفته، با وجود بخش های جدید تخت های جدید نیز در دست توسعه است.

نوش آبادی تصریح کرد: شهرک صنعتی بیش از 6 هزار اشتغال ایجاد کرده است و با افتتاح فاز جدید بیش از ۱۰ هزار شغل در سطح شهرستان قرچک ایجاد خواهد کرد. همچنین پیگیری پردیس سینمایی فراتر از یک سالن سینما است که می‌تواند همزمان در سه سالن فیلمی را اکران کند.

دانش آموز خبرنگار: مائده بهزاد مهربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار