رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی:

جشنواره تئاتر فجر خراسان‌رضوی در حال برگزاری است

نیشابور (پانا) - رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت سی و دومین جشنواره تئاتر فجر در استان، از نهم تا یازدهم آذرماه در مشهد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تئاتر فجر خراسان‌رضوی در حال برگزاری است

جواد روشندل، رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۱ اثر از گروه‌های نمایشی شهرهای مشهد، سبزوار، تربت‌حیدریه، خواف، قوچان و طرقبه شاندیز در مشهد به مدت سه روز روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش های شاه‌ شکار به کارگردانی حمید ابری، بلوار الیزابت به کارگردانی حمید رضا آزادفر و مرتضی نیروبخش، مانولین به کارگردانی علی پیمان دوست و زندانی شماره ۵۷۵ به کارگردانی فرانک کریمی از مشهد به مرحله نهایی این دوره از جشنواره راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: نمایش‌های کرم به کارگردانی حسن عنایت‌پور و خورشید به کارگردانی محمد حسن شمس آبادی از سبزوار، آوانتاژ به کارگردانی پوریا قصابی از قوچان، الهه سنگ به کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از خواف، انتظار با بوی نرگس به کارگردانی احمد اکبرزاده و پیوند خونی به کارگردانی مهرداد حسامی از تربت حیدریه از دیگر آثار راه‌یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره بودند.

روشندل بیان کرد: در سی و دومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی (رضوان) به یاد سعید تشکری، محسن مصطفی‌زاده، غلامرضا بایزانمنش و مهدی صباغی هریک از روزهای جشنواره به یاد این عزیزانِ از دست‌ رفته نامگذاری شده است.

وی در پایان اظهار کرد: سی و دومین جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی، از نهم تا یازدهم آذرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و اختتامیه جشنواره 19 آذرماه ساعت 9 صبح با معرفی برندگان بخش‌های مختلف جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار