مدیر پژوهشسرای باقرالعلوم قرچک:

پژوهش، راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن مسیرها برای آینده است

قرچک (پانا) - جلسه ایده‌پردازی و کارگاه بارش فکری به مناسبت هفته پژوهش، با حضور مدیر پژوهش‌سرای باقرالعلوم، در دبیرستان استعداد درخشان شهرستان قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش، راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن مسیرها برای آینده است

نسرین فرشادی، مدیر پژوهش‌سرای باقرالعلوم با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهرستان قرچک، با اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری گفت: توسعه بدون انجام پژوهش‌های گسترده مبتنی بر اصول علمی، دست نیافتنی است.

نسرین فرشادی از برگزاری برنامه بازدید علمی پژوهشسرا از غرفه‌‌های دست‌سازه‌های علمی به مناسبت هفته پژوهش در مدارس خبر داد و اظهار کرد: در این بازدید علمی آثار منتخب برای شرکت در جشنواره ها فرستاده می‌شود.

مدیر پژوهشسرای باقرالعلوم، دنیای امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات دانست که یکی از اصلی‌ترین محورها را دانایی است و افزود: شاخص اصلی پیشرفت و تعالی جامعه، دانایی است، دانسته‌های ما با توجه به مطالعه و پژوهش بدست می‌آید و پژوهش راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن مسیرهایی برای آینده است.

وی همچنین بر حمایت از ایده‌های برتر دانش‌آموزان تاکید کرد و بیان کرد: در پژوهش بحث اراده و ایمان به کار است، در مقابل اراده یک نوجوان پرتلاش حتی کوه ها نیز سر تسلیم فرود می آورند. کسی است که به مسائل پیرامون خود با دقت و کنجکاوی نگاه می‌کند، ذهنی حساس، پویا و پرسشگر دارد، از روش‌های علمی استفاده می‌کند یک پژوهشگر موفق خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: مهسا زارعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار