حضور مرتضوی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری؛ پاسخ وزیر کار به مطالبات مردم‌

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به تماس‌های مردمی پاسخ و دستورات لازم برای رسیدگی به مطالبات آن‌ها را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور مرتضوی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری؛ پاسخ وزیر کار به مطالبات مردم‌

سیدصولت مرتضوی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در اولین جلسه پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیات دولت به مطالبات مردمی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: در دیداری که مقام معظم رهبری با بسیجیان داشتند، واژه بلندی را در وصف بسیج بیان کردند که بسیج مظلومیت را پذیرفت تا ملت ایران مظلوم واقع نشود. شهادت بسیجیان در حوادث اخیر در مقابل مظلومیت‌شان ناچیز بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه با هموطنانی که مشکلات معیشتی داشتند، گفت‌و‌گو کرد و دستور پیگیری مشکلات آن‌ها را داد.

گفت‌و‌گو با معلولان، رانندگان تاکسی و بازنشستگان به‌منظور حل مشکلات و معضلات آن‌ها نیز از موضوعات مهم این جلسه بود که وزیر تعاون دستور پیگیری مطالبات آن‌ها را به مسئولان ذیربط داد.

مرتضوی در انتهای این جلسه در جمع خبرنگاران، گفت: اساساً وزارت کار، وزارتخانه بسیار پرمراجعه‌ای است اما این اولین مواجهه تلفنی ما با مردم بود. این ابتکار خوب برای مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بود که اقدام بسیار مبارکی است و بسیار لذت بردم و امیدواریم که بتوانیم مشکلات مردم را در کنار اصحاب رسانه حل و فصل کنیم.

وزیر کار ادامه داد: از تعداد قابل توجهی از استان‌های مختلف کشور تماس داشتیم. متناسب با مطالب آنچه در اختیار ماست، حتما دستور خواهیم داد تا برطرف شود. البته این مشکلات به صورت موردی حل نمی‌شود حتما این معضلات به عنوان معضلی عمومی بررسی و حل و فصل خواهد شد. مشکلات خاص تماس‌گیرندگان را نیز با فوریت و جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص بدهی دولت به تامین‌اجتماعی نیز اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سری مطالبات انباشته از دولت داشت، ارثی که از دولت قبل رسیده بود، ۹۸هزار میلیارد تومان بود که خوشبختانه با دستور رئیس جمهور در پایان سال قبل پرداخت شد، برای پرداخت حقوق بازنشستگان در سال جاری ، حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی کسری بودجه داشت که در لایحه بودجه پیش بینی شد از سهام دولت به این سازمان اختصاص یابد.

مرتضوی تصریح کرد: با حسن نظر سران قوا، تصمیمات بسیار مطلوبی اتخاذ شد و از کمند نداری پول گذشتیم و منابع را تأمین کردیم. خوشبختانه ما بدون کسری بودجه و بدون مازاد برداشت از حساب‌های بانکی، حقوق بازنشستگان و مطالبات مراکز بهداشتی و درمانی را پرداخت کردیم و تا پایان سال نفس راحتی می‌کشیم و مشکلی نخواهیم داشت. امیدواریم همکاران ما ترتیبی اتخاذ کنند که ورودی و خروجی ما تعادل داشته باشد. مردم عزیز و بزرگوار همت کنند برای آینده خود بیمه‌گذار ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار