نواختن زنگ هفته بسیج در مدارس زابل

زابل (پانا) - آیین نمادین نواختن زنگ هفته بسیج در مدارس شهرستان زابل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ هفته بسیج در مدارس زابل

مراسم محوری نواختن زنگ هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، حسینعلی دهباشی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل، رؤسای دستگاه های اجرایی، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در محل دبیرستان دوره اول پسرانه نخعی مقدم (استعدادهای درخشان) برگزار شد.

در این مراسم حسینعلی دهباشی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی مداومت داشته باشد.

وی افزود: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم انشااللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

دهباشی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است و تفکر بسیجی می تواند کشور را از بزرگترین چالش ها به سلامت عبور دهد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش زابل خطاب به دانش آموزان گفت: روحیه بسیجی باید در همه زمینه های جامعه وجود داشته باشد، حتی شما دانش آموزان در بحث درس و تحصیل باید با روحیه انقلابی عمل کنید و مواظب توطئه دشمنان که برای نسل جوان برنامه ریزی می کنند باشید.

دانش آموز خبرنگار: امیرمحمد میرشکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار