کاهش ۱۴ درصدی نشست و برخاست هواپیما در پروازهای داخلی

تهران (پانا) - شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از تاخیر بیش از ۳۴۰ هزار دقیقه‌ای پروازهای داخلی و کاهش ۱۴ درصدی نشست و برخاست هواپیما در پروازهای داخلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۱۴ درصدی نشست و برخاست هواپیما در پروازهای داخلی

بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در مهر 1401 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست 20 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 25 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 21 درصد کاهش داشته است.

بر این اساس در فرودگاه مهرآباد نشست و برخاست هواپیما 57 درصد و اعزام و پذیرش مسافر 51 درصد کاهش یافته است. عملکرد فرودگاه اصفهان به ترتیب در این دو شاخص منفی 38 و منفی 43 درصد بوده است. در فرودگاه مشهد نیز نشست و برخاست و اعزام و پذیریش مسافر به ترتیب 10 و 15 درصد کاهش یافته است.

در حوزه فرودگاه‌های اختصاصی نیز فرودگاه جزیره کیش بیشترین کاهش عملکرد را به خود اختصاص داده است. این فرودگاه در نشست و برخاست و اعزام و پذیرش مسافر به ترتیب رشد منفی 71 و 60 درصدی را ثبت کرده است. فرودگاه چابهار نیز کاهش 25 درصدی نشست و برخاست هواپیما و 42 درصدی جابجایی مسافر را طی مهرماه امسال نسبت به مهر سال گذشته داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار