مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:

نقش موثر انجمن‌ اولیا و مربیان در پیشبرد مسائل آموزشی و تربیتی مدارس

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان گفت ارتباط دوسویه انجمن اولیا و مربیان و مدرسه در زمینه‌ پیشرفت‌های آموزشی و تربیتی مدارس از نقش بسزایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر انجمن‌ اولیا و مربیان در پیشبرد مسائل آموزشی و تربیتی مدارس

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان برگزاری شورای انجمن اولیاء و مربیان منطقه که در آموزشگاه هیأت امنایی ام ابیها برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت تحولات آموزش و پرورش اسلامشهر از حمایت‌های خوب فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با آموزش و پرورش تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه در دوره آغاز مسئولیت خود در آموزش و پرورش اسلامشهر با همکاری همه کارشناسان اداری اطلس نظام چالش‌های آموزش و پرورش اسلامشهررا تدوین کردیم، افزود: انجمن اولیاء و مربیان مهم‌ترین بخش یک آموزشگاه است که در زمینه‌های مختلف با کادر اداری و آموزشی مدرسه همکاری دارند.

قنبری تصریح کرد: ارتباط دوسویه انجمن اولیاء مربیان در زمینه‌ آموزشی و تربیتی در پیشرفت واحد آموزشی از نقش بسزایی برخوردار است و اعتقاد داریم وظایف انجمن اولیاء و مربیان فقط در مبحث مالی خلاصه نمی‌شود.

گفتنی است در این برنامه از مدیران و انجمن‌های اولیاء و مربیان برتر واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار