شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در یاسوج برگزار می‌شود

تهران (پانا) - شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –یاسوج توسط انجمن سینمای جوانان یاسوج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۴۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در یاسوج برگزار می‌شود

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت‌و‌هفتمین جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت ۴ روز از 2 الی 5 اسفندماه 1401 در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلمهای ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود و هنرمندان 10 استان (فارس، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد) در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - یاسوج حضور خواهند داشت.

نام‌نویسی در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - یاسوج از روز 28 آبان 1401 آغاز می‌شود و تا 14 دی 1401 ادامه خواهد داشت؛ تاکید می‌شود «مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد».

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج اقدام فرمایند:

www.iycs.ir / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره 20، دبیرخانه شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار