تجلیل از خانواده دانش‌آموز شهید «احمد علمداری» در قم

قم(پانا)-مسئولان شهرستان جعفرآباد قم به مناسبت سالروز شهادت شهید «احمد علمداری» از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خانواده دانش‌آموز شهید «احمد علمداری» در قم

حجت الاسلام «مصطفی فاطمی بصیر» امام جمعه شهرستان جعفرآباد به همراه «ذبیح الله عبداللهی» فرماندار این شهرستان به مناسبت سالروز شهادت شهید «احمد علمداری» از خانواده بزرگوار این شهید تجلیل کردند.

حجت الاسلام«فاطمی بصیر» در دیدار با خانواده این شهید عزیز اظهار کرد: «شهید گرانقدر ما دانش آموز احمد علمداری با شجاعت تمام به جبهه های جنگ اعزام شد و شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کرد و به آرزویش رسید.»

وی افزود: «امروزه دانش آموزان ما نیز باید این شهید با غیرت را الگو خود قرار دهند.»

«عباسعلی علمداری» پدر شهید نیز گفت: «احمد از ابتدای ورودش به دبیرستان آرزوی داشت به جبهه های جنگ اعزام بشود. اما من و مادرش خیلی مخالفت میکردیم؛ تقریبا دو ماه سعی داشت تا ما را راضی کند،که بعد از دو ماه اول مادرش رضایت داد و من هم اعزام شدنش به جنگ را پذیرفتم. پسرم خیلی آرزوی شهادت داشت، که سرانجام در سن 16 سالگی به بزرگترین آرزویش رسید و باعث افتخار ما شد.»

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر جعفریه و «بهمن آزاد» رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد نیز حضور داشتند.

این شهید والامقام در تاریخ 16 آبان سال 1361 در عملیات محرم - منطقه عین خوش- بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر و ترکش به بدن به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

دانش آموز خبرنگار:نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار