مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان:

شهید خزائی الگوی تمام‌نمای یک انسان مجاهد بود

زاهدان (پانا) - مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گفت خبرنگارشهید محسن خزایی در همه ابعاد زندگی الگویی تمام‌نما از یک انسان شجاع و مجاهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید خزائی الگوی تمام‌نمای یک انسان مجاهد بود

مدیرکل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان در ششمین سالگرد شهادت خبرنگار شهید محسن خزایی گفت: شهید خزایی از دوران کودکی و نوجوانی در راه آرمان های خمینی کبیر گام نهاد و در پایان نیز در راه همین آرمان‌ها به شهادت رسید.

وی افزود: از مهمترین خصایص اخلاقی شهید خزایی، شجاعت و بی باکی وی بود که این شهید بزرگوار را در زمره انسان‌های مجاهد و وارسته قرار داده بود بود.

محمد ناظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برپایی یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: وظیفه‌ همه آحاد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان برگزاری این یادواره‌ها برای شهداست که نسل جوان با سبک زندگی و ویژگی های شاخص شهدا آشنا شوند.

ناظری تصریح کرد: ویژگی خاص و مشترک زندگینامه همه شهدا اخلاص و ایمان، توکل و توسل شهدا و ایثار و فداکاری و ولایتمداری دین فهمی و دین‌مداری این عزیزان است.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کیاسری از همرزمان شهید خزایی، دینداری و ولایتمداری را از مهم ترین و بارزترین شاخصه های اخلاقی این شهید بزرگوار خواند و افزود: شهید محسن خزایی فردی مخلص و ولایتمدار بود و در خط ولایت بودن از ویژگی های بارز این شهید عزیز بود.

در انتهای این مراسم از چند تن از خبرنگار فعال در حوزه رسانه تجلیل به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: الناز سرگزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار