بازدید خبرنگاران پانا و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی مدرسه شیخ مفید اصفهان ازموزه دفاع مقدس/فیلم

اصفهان (پانا) - به مناسبت 25 آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، خبرنگاران پانا و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی مدرسه شیخ مفید اصفهان از موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید خبرنگاران پانا و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی مدرسه شیخ مفید اصفهان ازموزه دفاع مقدس/فیلم

صلابت و از خودگذشتگی و یا حماسه و ایثار واژه‌هایی هستند که برای ما دارای زیبایی خاصی است، با آنها کاملا آشنایی داریم و زمانی که حرف از حماسه و ایثار می‌شود ذهنمان ناخودآگاه به سمت جانفشانی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان‌مان می‌رود.

کسانی که از جان برای وطن مایه گذاشتند و حالا ما با یاد و نام آنها به راهشان ادامه می‌دهیم، راهی که باید توسط نسل‌های آینده نیز ادامه دار باشد.

مردم اصفهان روزی را با نام «حماسه و ایثار» در تاریخ استان و کشور خود دارند، روزی که کاروان 370 نفری شهدای عملیات محرم از جنوب کشور وارد اصفهان شدند و مردم این استان واقعه‌ای بی نظیر رقم زدند.

370 نفر از شهدای عملیات محرم بر شانه‌های مردم اصفهان تشییع و سپس هر کدام برای خاکسپاری به زادگاه خود اعزام شدند. 25 آبان روزی بزرگ و به یاد ماندنی برای تمام اصفهانی‌ها و مردم ایران است. در این روز حماسه‌ای بی نظیر رقم خورد و هنوز هم بعد از سالها تازگی دارد.

به مناسبت نزدیک شدن به روز 25 آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان خبرنگاران پانا و دانش آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی مدرسه شیخ مفید اصفهان از موزه دفاع مقدس بازدید کردند.
در این بازدید ریحانه ایازی، دانش‌آموز خبرنگار پانای استان اصفهان در مورد این روز برای دانش آموزان روایتگری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار