‌جوجه‌ریزی در گیلان ۲۱ درصد افزایش یافت

رشت (پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد جوجه‌ریزی در گیلان ۲۱ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
‌جوجه‌ریزی در گیلان ۲۱ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان ضمن اشاره به رشد ۲۱ درصدی جوجه‌ریزی در این دوره در واحدهای مرغداری گیلان گفت: در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۱۰۰ قطعه مرغ در مرغداری‌ها در حال پرورش هستند.

محمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، روند تولید مرغ در گیلان را اطمینان بخش دانست و افزود : این خطه از استان‌های برتر در تولید مرغ است که علاوه بر تامین نیاز داخل بخشی از نیاز سایر استانها را نیز تامین می کند.

وی اضافه کرد: در تنظیم قیمت برنج نیز با توجه به فراوانی کالا و ثبات قیمتی که در بازار استان و کشور وجود دارد هر کیلو برنج بصورت عمده بین ۹۶ تا ۱۰۰ هزار تومان و بصورت خرده فروشی ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدی که در خصوص برنامه ریزی برای تامین اقلام اساسی در استان وجود دارد تا پایان سال برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی از توزیع ۶ هزار و ۴۱۷ تن شکر، هزار و ۱۷۸ تن برنج خارجی، ۶۰۰ تن گوشت منجمد در استان خبر داد و افزود : در انبارهای گمرکات و بنادر و دریانوردی گیلان ۸۱ هزار تن ذرت دامی و ۱۰ هزار تن جو دامی موجود است و این سازمان روزانه قیمت ۸۰ کالا را رصد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار