آیا خرید‌و‌فروش خودروهای خارجی رونق گرفته است + جدول قیمت

تهران (پانا) - با توجه به رکودی که بازار خریدوفروش خودروی خارجی دچار آن شده بود در روزهای اخیر با به مزایده گذاشتن خودروهایی که در گمرک مانده بودند بازار خریدوفروش این نوع خودروها با تغییرات قیمتی روبه‌رو شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آیا خرید‌و‌فروش خودروهای خارجی رونق گرفته است + جدول قیمت

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که خودروهای خارجی در روزهای اخیر با افزایش قیمت همراه شده‌اند و این روند بی‌ارتباط با مزایده خودروهای در گمرک مانده و استقبال نمایشگاه‌داران خودرو و رونق دوباره خریدوفروش خودروی خارجی نیست.

احمد وطن‌پرست در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت خریدوفروش خودروهای خارجی گفت: «عرضه خودروی خارجی در بازار به سیاست خارجی ایران بستگی دارد. در این سال‌ها با تغییر مدام نرخ دلار و ممنوعیت واردات خودرو قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.»

وی با بیان اینکه بازار خریدوفروش خودروی خارجی مانند سابق رونق ندارد، اظهار کرد: «درگذشته متقاضیان بازار خودروی خارجی عموماً از طبقه متوسط به بالا بودند اما این روزها طبقه متوسط هم دیگر توان خرید خودروی خارجی ندارد و از این نظر تعداد متقاضیان کاهش پیدا کرده است. خودروهایی که اکنون در بازار وجود دارند متعلق به سال‌ها قبل هستند و هر بار با زمزمه‌هایی که درباره واردات خودرو می‌شود بازار خرید این نوع خودروها به رکود می‌رود به امید اینکه وارداتی انجام شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار