آخرین قیمت تیبا، پراید، دنا، رانا، ساینا + جدول

تهران (پانا) - با بالا رفتن قیمت دلار، خودرو‌های داخلی که مدت‌ها بود در قیمت ثابتی باقی‌ مانده بود، ناگهان افزایش یافته است و دلیل این موضوع تمایل مردم برای خرید خودرو به‌عنوان یکی از گزینه‌های انتخابی برای حفظ ارزش پول و سرمایه‌شان است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آخرین قیمت تیبا، پراید، دنا، رانا، ساینا + جدول

در این روزها با جهش ناگهانی قیمت دلار، بازار خودرو هم از افزایش قیمت‌ها در امان نمانده است. خودروهای داخلی مدتی بود بدون تغییر قیمت مانده بودند و به‌زعم کارشناسان، افزایش پیدانکردن قیمت‌ها به دلیل این بوده که رشد خودش را کرده بود اما این روزها شاهد افزایش ناگهانی قیمت خودروهای داخلی هستیم.

علی تهرانی، یکی از نمایشگاه‌داران خودرو در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت خریدوفروش خودروی داخلی در روزها اخیر گفت: «بالا رفتن ناگهانی قیمت دلار بر قیمت خودرو اثر مستقیم دارد اما تنها دلیل نیست. با توجه به شرایط جامعه و شایعه‌هایی که منتشر می‌شود مردم پول‌هایشان را از بانک یا بورس خارج کرده‌اند و بعد از بازارهایی مانند سکه، طلا و دلار، خرید خودرو را برای حفظ ارزش پول‌شان انتخاب کرده‌اند.»

وی افزود: «در ماه‌های اخیر قیمت دلار نوسان‌هایی داشت اما از آنجایی‌ که خودرو به بالاترین حد قیمتی‌اش رسیده بود شاهد افزایش قیمت خودرو نبودیم. اکنون با شرایطی مواجه هستیم که مردم نگران ارزش پول‌شان هستند و خرید خودرو برای‌شان حفظ سرمایه است و به همین دلیل این گزینه را هم در کنار سایر گزینه‌ها برای حفظ سرمایه‌شان انتخاب کرده‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار