در نشست صمیمی مدیر‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با مشاورین مدارس بهارستان دو مطرح شد:

اجرای طرح یاریگران زندگی، یکی از شیوه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس است

بهارستان دو (پانا) - در جلسه مشاوران مدارس ناحیه دو بهارستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با محوریت توانمندسازی یاریگران زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان برگزار شد بر اجرای طرح یاریگران زندگی به‌عنوان یکی از شیوه‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس تاکید شد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یاریگران زندگی، یکی از شیوه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس است

جلسه مشاورین مدارس بهارستان دو با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو، عباس میرزایی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مشاوره برگزار شد.

در این جلسه سمانه میرجعفری کارشناس مشاوره بهارستان دو به تبیین تقویم اجرایی مشاوران و تشریح طرح‌های توانمند‌سازی طرح یاریگران زندگی، و در خصوص روند کار و همچنین بازده زمانی این طرح پرداخت.

میر جعفری در ادامه با تاکید بر این طرح افزود: بر اساس این طرح مدارس مقاطع مختلف اعم از ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم موظف‌ هستند به بهترین شیوه ممکن روش‌ها و شیوه‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را در آموزشگاه اجرایی و نهادینه سازند.


در پایان جلسه مسعود بهرامی مدیر کل شهرستان‌های استان تهران به گفتگو صمیمانه با رابطین مشاوره مدارس این منطقه پرداخت و به سوال ها و نقطه نظرات همکاران در حوزه مشاوره پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار