یک دانش‌آموز خبرنگار پانا:

فضای خبرگزاری پانا‌ رقابتی نیست‌ بلکه سرشار از رفاقت است

نیشابور (پانا) - یک دانش‌آموز خبرنگار پانا در شهرستان نیشابور عنوان کرد فضای خبرگزاری پانا، یک فضای رقابتی نیست، بلکه سرشار از رفاقت است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فضای خبرگزاری پانا‌ رقابتی نیست‌ بلکه سرشار از رفاقت است

یاسمن همتی، دانش‌آموز پایه نهم که از پایه هشتم وارد خبرگزاری پانا در شهرستان نیشابور شده و تاکنون گزارش‌های بسیار خوب و خبرهای ارزشمندی از او به‌عنوان یک خبرنگار منتشر شده است، در رابطه با مهم‌ترین مهارتی که در پانا کسب کرده، عنوان کرد: «آموختم چگونه ارتباط موثری در اجتماع و با افراد مختلف جامعه داشته باشم و این امر به رشد اجتماعی من کمک بسیاری کرد.»

وی روایت خبرنگار شدنش را این‌گونه بیان کرد: «با انگیزه وارد این حرفه شدم، کلاس‌های آموزشی اولیه را گذراندم و خبرنویسی را آغاز کردم.»

همتی تاکید کرد: «علاقه یکی از ملاک‌های مهم حرفه خبرنگاری است. اگر علاقه باشد، قطعا می‌توان به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یافت. علاقه‌ای که نسبت به حرفه خبرنگاری داشتم باعث شد این حرفه را در کنار درسم ادامه دهم.»

وی افزود: «از الهام دانائی رابط خبرگزاری پانا‌ شهرستان نیشابور سپاسگزارم. همچنین از استاد عزیزم انسیه سعادتی که در تمام مراحل پیشرفت در زمینه خبرنگاری به من کمک کرد، تشکر ویژه دارم و قدردان زحمات ناب این بزرگواران هستم.»

دانش‌آموز خبرنگار: کیمیا بخت‌‌آور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار