مدیر آموزش و پرورش کلات:

ایران قوی بدون حضور مردم امکان‌پذیر نخواهد بود

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت یکی از شعارهای دولت، دولت مردمی، ایران قوی است و ایران قوی بدون حضور مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران قوی بدون حضور مردم امکان‌پذیر نخواهد بود

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در جمع مادران و دختران حاضر در جشنواره ورزشی مادران و دختران (طرح شهید خرازی) گفت: یکی از شعارهای دولت، دولت مردمی، ایران قوی است، ایران قوی بدون حضور مردم امکان پذیر نخواهد بود، در همین راستا وزارت آموزش و پرورش با هدف فراگیرسازی و همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف و مشارکت خانواده‌ها در انجام فعالیت‌های ورزشی و تقویت بنیان خانواده، طرح شهید خرازی را به مرحله اجرا درآورد.

وی افزود: در قالب این طرح مجموعه های ورزشی روزهای پنجشنبه در اختیار دانش آموزان دختر و مادران آنها و روزهای جمعه در اختیار پسران و پدران آنها به صورت صد در صد رایگان قرار می‌گیرد و خانواده ها می توانند از طریق محیط های ورزشی دور هم باشند.

پروانه بیان کرد: ما نیز در آموزش و پرورش شهرستان کلات و در کارگروه مردمی‌سازی، در راستای این طرح و همسو با دولت، اماکن ورزشی خود را در اختیار مادران، دختران، پدران و پسران آنها قرار داده تا پویایی و نشاط را مهمان خانواده‌ ها کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار