رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

دشمن با جنگ تمام عیار رسانه‌ای وارد میدان شده است/ فیلم

سمنان (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه از ابتدای انقلاب، همواره حضور دانش‌آموزان در تمامی عرصه‌ها مهم و تاثیرگذار بوده است، گفت دشمن با جنگ تمام عیار رسانه‌ای وارد میدان شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با جنگ تمام عیار رسانه‌ای وارد میدان شده است/ فیلم

محمد صادقی، در گفت‌و‌گو با پانا، با عنوان این مطلب که دانش آموزان به ظاهر در پشت میزها و نیمکت های خود مشغول درس خواندن هستند و نقشی در اداره مملکت ندارند ولی در اصل، آینده سازان ایران اسلامی بوده و آینده این نظام و انقلاب به دست آنان است، افزود: امروز شاهد هستیم که دشمن با جنگ رسانه ای و با تمام توان وارد میدان شده و هدف خودش را بر روی دانش آموزان و دانشجویان قرار داده تا بتواند بر ذهن آنان تاثیر گذاشته و از بدنه این نظام جدا کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ماست تا به دانش آموزان و مردم آگاهی دهیم تا همگی با هم با تمام توان به میدان آمده و با دشمن مقابله کنیم، تصریح کرد: امروز تمام کفر در برابر تمام اسلام قرار گرفته است. جا دارد یادی کنیم از حاج قاسم سلیمانی عزیز که می گفت تمام ایران حرم است و اگر این حرم باقی نماند، از اسلام نام محمدی و سایر ارکان نظام و انقلاب چیزی باقی نخواهد ماند.

دانش آموز خبرنگار: تینا صیفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار