راهپبمایی ۱۳ آبان در دشت آزادگان

اهواز (پانا) - مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور مدیر آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم شریف و ولایتمدار دشت آزادگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپبمایی ۱۳ آبان در دشت آزادگان

روز جمعه راهپیمایی ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور فرماندار دشت آزادگان، حجت الاسلام والمسلمین سید‌مجید شرفی امام جمعه سوسنگرد، صادق فریسات مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان، مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران دشت آزادگان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، فرهنگیان و دانش‌آموزان، مسئولان ادارات و سایر اقشار مردم برگزار شد.

مردم ولایتمدار شهرستان دشت آزادگان با همراهی دانش‌آموزان و مسئولان محلی، با حضور منسجم و با بصیرت امروز خود نشان دادند همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و در مقابل دسیسه‌های شیطان بزرگ، آمریکای جهان‌خوار کوتاه نیامده و مقاومت خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ راهپیمایی ۱۳ آبان از محل مصلای جمعه مسجد امام علی(ع) آغاز شد که از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم باشکوه، سخنرانی صادق فریسات، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان قبل از خطبه‌های امام جمعه و تاکید بر اهمیت این روز بزرگ بود که مزین به نام دانش‌آموز، مبارزه با استکبار، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سالروز تبعید امام راحل بود.

وی همچنین از برکات نظام جمهوری اسلامی و مقایسه امکانات و پیشرفت‌های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی صحبت کرد. قرائت قطعنامه سراسری توسط یکی از دانش‌آموزان شهرستان و تایید آن توسط حاضران در راهپیمایی و به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل غاصب توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار