نماینده مجلس دانش‌آموزی کشور در حاشیه راهپیمایی ١٣ آبان:

دانش‌آموزان مهمترین سرمایه کشور هستند

تهران (پانا) - نماینده مجلس دانش‌آموزی کشور دانش‌آموزان را مهم‌ترین سرمایه کشور خواند که فعالیت‌های اجتماعی، تاثیر بسزایی در آینده آنها دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مهمترین سرمایه کشور هستند

فاطمه رحمانی، نماینده مجلس دانش آموزی کشور و نائب رئیس اول مجلس شهر تهران به مناسبت روز دانش آموز گفت: دانش آموزان مهمترین سرمایه کشور هستند و یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت یک کشور حضور دانش آموزان آن کشور است، روز دانش آموز نشان دهنده اهمیت و ارزش بالای دانش آموزان است. دانش آموزان از اهمیت بالایی برای جامعه ما برخوردار هستند و این روز برای نشان دادن ارزش بالای آنها به تمام مردم و نمادی برای آینده سازان این مرز و بوم خواهد بود.

وی افزود: استعدادیابی دانش آموزان یکی از مهمترین عوامل موفقیت دانش آموران است و یکی از اتفاقات خوب در چند سال اخیررا اضافه شدن رشته های تحصیلی مختلف می‌توان نام برد که به استعدادهای بیشتری از دانش آموزان توجه می شود و موفقیت دانش آموزان قطعا با کشف استعداد و تلاش برای شکوفایی و پرورش آنها رقم خواهد خورد.

رحمانی اضافه کرد: دانش آموز خوب را نمی توان فقط به نمره بیست داشتن معنا کنیم، بلکه داشتن مهارت های متفاوتی در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی و درسی و.... یک دانش آموز خوب همراه با توانایی های بالا خواهد بود.

رحمانی اظهار کرد: فعالیت های اجتماعی یکی از مهم‌ترین فعالیت های هر دانش آموز به حساب می آید و تاثیر بسزایی در آینده دانش آموز خواهد گذاشت. حضور دانش آموزان در اجتماع و یادگیری چگونگی ارتباط با افراد باعث می شود تا دانش آموزان تک بعدی نداشته باشیم و دانش آموزانی توانمند با مهارت های بالا برای آینده تربیت کنیم.

وی در پایان افزود: فراهم شدن آموزش حضوری پس از دو سال آموزش مجازی را می‌توان یکی از بهترین اتفاقات سال تحصیلی جدید دانست و تاثیر بسزایی در کیفیت یادگیری آنها و ارتباطات آنها خواهد گذاشت و می‌توان یکی از عوامل افزایش نشاط دانش آموزان به حساب آورد.

رحیمی در پایان با اشاره به ١٣ آبان، حضور دانش آموزان در راهپیمایی ١٣ آبان را نشان از بصیرت و آگاهی آنها دانست.


دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار