در بیانیه سازمان دانش آموزی قم تاکید شد؛

مراسم پرشور ۱۳ آبان موجب افول و فروپاشی آمریکا است

قم (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن 13 آبان اعلام کرد این روز بزرگ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم پرشور ۱۳ آبان موجب افول و فروپاشی آمریکا است

سازمان دانش آموزی استان قم با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد: این روز بزرگ سرآغاز افول و فروپاشی استکبار جهانی، به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایامی که از مقابل چشمان ما گذشت ایامی بود که حضور جوانان و نوجوانان مخصوصا دانش آموزان این سرزمین بیشتر از هر زمان پر رنگ تر و اثر گذارتر در تمامی دوران های تاریخ بود.

به برکت خون دانش آموزان معصومی که در حرم آل محمد(ص) به شهادت رسیدند درخت تنومند انقلاب اسلامی بیش از هر زمان ریشه در خون و جان ما دانش آموزان دهه هشتادی این مرز و بوم گرفت و ما جوانه های امید را براین درخت تنومند می پرورانیم.

ایران اسلامی امروز در پرتو هدایت های معمار کبیر انقلاب امام رحمه الله علیه و فداکاری ها و ایثارگری های شهیدان والامقام، عزتمندانه‌ترین برهه تاریخی‌خویش را تجربه می‌کند ‌و ‌استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار اکنون بیش از پیش در انزوای تاریخی خویش به سر می برد. بی تردید این سعادت الهی مرهون روحیه استکبار ستیزی و از برکات ارزشمند جبهه مقاومت است.

ما دانش آموزان به پیروی از پیر فرزانه مان ‌باور داریم که ۱۳ آبان ۱۴۰۱ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست.

ما جوانان و نوجوانان ایران سربلند به عنوان پیشتازان و فرزانگان ، گام دوم انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می نماییم که جهان اسلام درگیرودار حوادث بیشماری است و ناجوانمردانه ترین تحریم های دشمنان همراه با جریان سازی های پوشالی رسانه های فتنه انگیز در پوشش دروغین به اصطلاح بشردوست، تلاش می‌کند تا زندگی را بر ملت ایران سخت نماید . اما عنصر اراده ملی و باور «ما می توانیم» ما را بیشتر از گذشته به توانایی داخلی تکیه داده و بر قدرت و عزت ما می افزاید. برماست تا با بصیرت وآگاهی، هوشیارتر از همیشه شرایط کنونی جهان پیرامون و کشور را درک کنیم.

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی‌ ایران، درهفته بسیج دانش‌آموزی باتأسی از۳۶ هزار شهید دانش‌آموزکشور و درراستای فرامین مقام معظم رهبری، در بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای حضور حداکثری، شورانگیز و با نشاط خویش در مراسم راهپیمایی ۱۳‌آبان همچون سال‌های گذشته اعلام داشته و به تصویر کشیده تا جلوه‌ای عظیم از یکپارچگی دانش آموزان این مرز و بوم و همبستگی ملی را با شعار استکبارستیزی و مقاومت اسلامی و جهاد تبیین در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی به نمایش می گذارد.

ما یاوران امام زمان عهد می‌بندیم که فرزندان حاج قاسم بودیم، هستیم و خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار