مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

تجلیل از بزرگان در راستای انتقال تجربیات گذشتگان به نسل نوجوان و جوان است

زنجان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت آیین تکریم و تجلیل از بزرگان و هنرمندان در راستای انتقال تجربیات گذشتگان به نسل نوجوان و جوان برگزار می‌شود تا بتوانند جای خالی پیشکسوتان را پُر کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بزرگان در راستای انتقال تجربیات گذشتگان به نسل نوجوان و جوان است

آیین تکریم و تجلیل از جمال شورجه، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در زنجان برگزار شد.

امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این آیین با ابراز خرسندی از اینکه یک هنرمند زنجانی سبب شده تا دور هم جمع شویم، اظهار کرد: استاد جمال شورجه از افتخارات و مفاخر استان زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام تلاشمان را بکنیم تا نوجوانان و جوانان امروز مانند استاد شورجه، تبدیل به افتخارات شهر و کشورمان شوند.

حسنی افزود: این جلسات و آیین تکریم و تجلیل در راستای انتقال تجربیات گذشتگان به نسل نوجوان و جوان است تا بتوانند جای خالی پیشکسوتان را پُر کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال شاهد کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری از استان زنجان در رشته هنر بودیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی در ادامه، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آیین تکریم و تجلیل جمال شورجه را قرائت کرد.

جمال شورجه نیز در سخنان کوتاهی که با آیاتی از کلام‌اله مجید آغاز کرد، گفت: از تمامی حاضرین در این آیین، تشکر می‌کنم و و از خداوند متعال خواستارم که کمک کند تا دوباره بتوانم به عرصه هنر برگردم و آثار گرانقدری از خود به جای بگذارم.

شورجه با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: البته از آقای حاتمی‌کیا در خواست کرده‌ام که تا وقتی حال من خوب شود، مقدمات تولید سریال حضرت موسی(ع) را انجام دهد.

دانش‌آموز خبرنگاران: محمدجواد زاهدی‌پور و علی قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار