هادی زمانی‌نژاد در جلسه ستاد شاهد تاکید کرد:

ایجاد فرصت برای دانش‌آموزان به‌عنوان پیشگامان حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه در راستای حفظ دستاوردهای ایران اسلامی، تداوم راه و آرمان‌های بنیان‌گذار جمهموری اسلامی و شهیدان دانش‌آموز نقش کلیدی دارند تبیین آرمان‌های انقلاب برای این قشر آینده‌ساز را اساسی و مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فرصت برای دانش‌آموزان به‌عنوان پیشگامان حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب

جلسه ستاد شاهد با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، امیرحسین دلخواه؛ معاون آموزش متوسطه، مردی؛ رییس بنیاد شهید و ایثارگران منطقه، قجاوند کارشناس مسئول امور شاهد و ایثارگران و مدیران مدارس شاهد در اندیشکده تحول این اداره برگزار شد.

زمانی نژاد با تاکید بر حفظ نظام به عنوان یک وظیفه همگانی اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان پیشگامان حفظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند. آموزش و ایجاد فرصت برای دانش آموزان در حفظ این نظام توسط متولیان تعلیم و تربیت به ویژه مدیران مدارس ارزشمند است.

وی با گرامیداشت روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی و تاکید بر حضور دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ادامه داد: دانش‌آموزان نقش مهمی در راستای حفظ دستاوردهای ایران اسلامی، تداوم راه و آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شهیدان داشته و دارند ما نیز باید در جهت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین دانش‌آموزان بیش از پیش تلاش کنیم.

زمانی نژاد در ادامه ضمن تحلیل گزارش آماری از وضعیت آموزشی، پرورشی، نیروی انسانی و فضای آموزشی مدارس شاهد بیان کرد: کارهای شاخص مدارس شاهد باید بیش از پیش در منطقه مورد توجه قرار گیرد و الگویی برای مدارس دیگر باشد. معلمان و دبیرانی که به صورت ویژه در مدارس فعالیت های آموزشی و پرورشی دارند به عنوان سفیر آموزشی معرفی شوند و تجربه گردانی صورت گیرد.

در ادامه این نشست مدیران مدارس شاهد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت چهل روزه مدارس در خصوص وضعیت فوق برنامه و امور جاری مدارس شاهد گفت وگو و تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار