اجرای بسته عملیات دانش‌آموزی شاهچراغ در استان

بیرجند(پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی از برگزاری بسته عملیات دانش‌آموزی شاهچراغ به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بسته عملیات دانش‌آموزی شاهچراغ در استان

محمد علی حسن آبادی در گفت و گو با پانا گفت: این بسته عملیاتی شامل چهار محور موکب نور، آسمانی ها، تصویر مظلومیت و پویش پرواز در حرم بوده و همزمان با هفته دانش آموز و در محکومیت حادثه تروریستی شیراز در مدارس استان اجرا می شود.

وی افزود: در طرح آسمانی ها دانش آموزان استان با تلاوت یک صفحه از قرآن کریم و به یاد همکلاسی های شهیدشان به ختم قرآن در مدارس و کلاس های درس می پردازند.

مسئول سازمان دانش آموزی استان از برگزاری موکب نور به یاد شهدا در ورودی مدارس خبر داد و اقزود: در برنامه تصویر مظلومیت مربیان سازمان دانش آموزی نسبت به تزیین تابلو اعلانات مدارس و کلاس های درس با تصاویری از حادثه شیراز به ویژه شهدای دانش آموز این حادثه اقدام می کنند.

حسن آبادی با اشاره به تولید آثار دانش آموزی در زابطه با این حادثه گفت: در پویش پرواز در حرم دانش آموزان مدارس استان می توانند آثار خود در رابطه با این حادثه را در قالب (شعر، دلنوشته، پادکست، نقاشی، کلیپ و ... ) را به آدرس سازمان دانش آموزی در پیام رسان شاد ( sazman_skh@ ) ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار