نماینده اصفهان در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان در بزنگاه‌ها خوش خواهند درخشید؛ آن‌ها ۱۳ آبان غوغا خواهند کرد

در ۱۳ آبان با تمام ظرفیت دانش‌آموزی به دشمنان پاسخ دندان‌شکن خواهیم داد

تهران (پانا) - نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه در ۱۳ آبان با تمام ظرفیت دانش‌آموزی به دشمنان پاسخ دندان‌شکن خواهیم داد، گفت دانش‌آموزان و دانشجویان این دوره نشان داده‌اند که در بزنگاه‌هایی که باید نقش‌آفرینی کنند، خوش خواهند درخشید.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در بزنگاه‌ها خوش خواهند درخشید؛ آن‌ها ۱۳ آبان غوغا خواهند کرد

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با پانا درباره یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: «نوجوانان و جوانان ایران روز ۱۳ آبان غوغا خواهند کرد. جوانان ایران مترصدند تا در فرصتی به دشمنان نشان دهند که واقعیت درون ایران و حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی چیست. ۱۳ آبان روزی است که جوانان این کشور و دانش آموزان و دانشجویان بنا به یک حافظه تاریخی،‌ موضوعات رهایی از استبداد و استکبار را فریاد می‌زنند.»

وی افزود: «بنابراین ما در ۱۳ آبان با تمام ظرفیت دانش‌آموزی کشور به دشمنان پاسخ دندان‌شکن خواهیم داد. ۱۳ آبان امسال در طی سالیان گذشته یک ۱۳ آبان به یاد ماندنی خواهد بود و همه دستگاه های مرتبط مردمی بارها و بارها مراجعه کردند و آمادگی خود را برای برگزاری باشکوه ۱۳ آبان اعلام کردند.»

این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: «دانش آموزان ایران، پر نشاط و بالنده و دانشجویان ایران، آگاه،‌ فهیم، اثرگذار و نقش آفرین هستند. این روند حمایت و حراست از انقلاب و آرمان‌های آن، نسل به نسل ادامه خواهد داشت. دانش آموزان و دانشجویان این دوره نشان داده‌اند که در بزنگاه‌هایی که باید نقش‌آفرینی کنند، خوش خواهند درخشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار