خواهر شهید فهمیده در تبریز:

جسارت حسین ثابت کرد دشمن نمی‌تواند وارد کشور شود

تبریز (پانا) - خواهر شهید فهمیده با اشاره به نحوه حضور شهید حسین فهمیده در جبهه‌های جنگ،اثبات جسارت و ایثار حسین را دلیل این دانست که دشمن نتوانست و نمی‌تواند وارد خاک کشور شود.

کد مطلب: ۱۳۱۹۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جسارت حسین ثابت کرد دشمن نمی‌تواند وارد کشور شود

خواهر فهمیده در همایش بزرگ 7 هزار نفری دختران دانش آموز دهه هشتادی تبریز، افزود: ایثار و شجاعت حسین آن روز که به قلب دشمن زد ثابت کرد می توان به قلب دشمن زد و نگذاشت دشمن وارد کشور شود.

وی تاکید کرد: امروز بنا به منویات رهبر فرزانه انقلاب که از نوجوانان و جوانان به عنوان میوه دل و امید یاد می کنند، این نوجوانان با باور دینی و امید در گام دوم انقلاب پرچم پرافتخار کشورمان را بر اهبراز درآرند.

خواهر شهید فهمیده اضافه کرد: ما یک مسلمان ایرانی هستیم و کوچه های شهرمان به نام شهدا مزین شده است چراکه ما در کشور شهید طلب ایران زندگی می کنیم و همه مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به حضور شهید فهمیده در جبهه های جنگ نیز پرداخت و گفت: حسین فهمیده فعالیت های اجتماعی خود را با وجود کم سن و سال بودن پیش از انقلاب آغاز کرده بود و با تحمیل جنگ بر کشورمان نیز به بهانه فوتبال رفت و پس از 25 روز هفتم آبان خبر آوردند که به شهادت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار