مربیان و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی فارس حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

شیراز (پانا) - مربیان و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی فارس در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ ( ع) در شیراز، این حادثه دردناک را به محضر حضرت آیت الله لطف الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، خانواده‌های داغدار و عموم مردم شریف تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مربیان و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی فارس حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

در متن این پیام آمده است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم

«سلام به سید الشهداء و یاران و مجاهدان فداکار شهید ایشان در جهان اسلام از صدر اسلام تاکنون ؛
سلام بر خون ناحق ریخته شده عاشقان آل الله در جهان اسلام ؛
سلام بر زائرین شهید حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) ؛

شهادت هنر مردان و زنان فداکاری است که با اندیشه پاک خود راه و رسم علوی زیستن و زهرایی زیستن را آگاهانه انتخاب کرده و برای زیست مؤمنانه هر لحظه آماده نثار جان خود چون سید شهیدان، حسین بن علی «علیه السلام» هستند.

بی شک حادثه ناگوار هتک حرمت به سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» در ایران اسلامی و شهادت و مجروح شدن ده ها تن از مردان و زنان و کودکان مظلوم زائر حرم امن الهی، داغی بزرگ بر دل های مسلمین جهان نشانده و همگان را به سوگ ماتم فروبرده است.
ولیکن مردم عزیز و شریف سومین حرم اهل بیت«علیهم السلام» که در برهه های حساس در آزمون ولایت مداری و انقلابی گری در مکتب پویای شیعی سربلند بیرون آمده اند با تقدیم این شهیدان عزیز مصمم تر در راستای گسترش فرهنگ ناب شیعی در ایران اسلامی کمر همت خواهند بست.

فلذا مربیان و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش استان فارس ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های عظیم امامین انقلاب اسلامی، این حادثه دردناک را به محضر حضرت آیت الله لطف الله دژکام، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، خانواده های داغدار و عموم مردم شریف سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» در ایران اسلامی تسلیت می‌گوییم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار