برگزاری جلسه کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش کلات

کلات (پانا) - جلسه پدافند غیرعامل آموزش و پرورش شهرستان کلات به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر برنامه‌های کمیته برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش کلات

رمضان پروانه، در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، تاکید کرد: اقدامات و کارهای پیشگیرانه، توجه به زیرساخت ها با هدف آینده نگری، جلوگیری از خطرات و مشکلات پیش رو یکی از برنامه‌های پدافند غیرعامل است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات افزود: با توجه به اینکه امروزه هم در فضای سایبری و هم زیستی درگیر مشکلات متعددی هستیم آموزش و یادگیری پدافند غیرعامل می تواند مشکلات را کمتر کند.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش کلات بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام نقشه هایی برای انحراف مسیر جمهوری اسلامی، بویژه‌ برای جامعه دانش آموزی در دستور کار‌ خود دارند، مهم ترین آموزش هایی که می توان برای دانش آموزان در نظر گرفت آموزش خودمراقبتی، بصیرت افزایی، نحوه استفاده از فضای مجازی و آگاهی نسبت به مسائل است تا آنها راه درستی در زندگی داشته و سلامت جسمانی و روحی آنها در خطر نباشد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات پدافند غیرعامل را یک کار‌ مهندسی دانست و تصریح کرد: در همه امورات باید اصول پدافند رعایت شود، پدافند غیرعامل باید در همه ادارات و مدارس مورد توجه قرار گیرد.

این مقام‌مسئول در ادامه افزود: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از زمینه ها خوش درخشیده است و با توجه به برخی از چالش هایی که در کشور وجود دارد، با اقتدار و استقلال موضوعات و مسائل رفع شده و اتفاقات خوبی در راستای وضعیت بهبود معیشت مردم نیز صورت گرفته است.

رمضان پروانه در پایان عنوان کرد: مدیریت جهادی حلال مشکلات است، در هر کاری باید مدیریت جهادی وجود داشته باشد، امیدواریم با مدیریت جهادی شاهد رشد بیش از پیش در تمامی برنامه ها باشیم.

در این جلسه علی قادری مسئول حراست و دبیر جلسه ضمن قرائت برنامه های هفته پدافند غیرعامل به تشریح اهم وظایف اعضای این کمیته پرداخته و در ادامه هر یک‌ از اعضا به بیان برنامه ها،نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار