قاسمی در حاشیه جلسه هیات دولت:

بسته‌های 90 میلیونی نخرید؛ بلیت پرواز به قطر کمتر از ۱۵ میلیون تومان است

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی از توافق ایران و قطر درباره «هزینه» ‌پرواز به قطر برای تماشای بازی‌های جام جهانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بسته‌های 90 میلیونی نخرید؛ بلیت پرواز به قطر کمتر از ۱۵ میلیون تومان است

رستم قاسمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجشنبه و جمعه هفته گذشته سفری به قطر داشتیم؛ با توجه به ارتباطی خوبی که با ‌همتای قطری داریم، یکی از موضوعات ما، موضوع جام جهانی و پرواز‌های جام جهانی بود. خوشبختانه تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد. بسته‌‌هایی که به فروش می‌رسد ۹۰ میلیون تومان است که از مردم می‌خواهم خریداری نکنند.‌ ما با قطر تفاهم کردیم که بلیت پرواز کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد.

وی افزود: پیشنهاد ما این بود ایرانی‌ها به کیش بروند و از آنجا به دوحه سفر کنند و بازی‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند. فرصتی است که برای فوتبال دوستان فراهم شده و بلیت‌‌ها با این شرایط به زودی ارائه می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه به دلیل جام جهانی هزینه در قطر بالا است، گفت: توافق ما این بود برای کلیه هواپیماهای ایرانی هیچ پولی پرداخت نشود و این به نفع مردم خواهد بود.

وی در خصوص واگذاری مسکن نیز اضافه کرد: به طور مرتب در حال پیگیری هستیم. رئیس جمهور پنجشنبه به زنجان سفر‌ می‌کند و خواستیم از نهضت ملی مسکن در آنجا بازدید کند. آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار