همکاری کمیته امداد و سازمان انرژی اتمی با هدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان

تهران (پانا) - کمیته امداد و سازمان انرژی اتمی ایران با هدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و به‌کارگیری نخبگان تحت حمایت امداد در صنعت هسته‌ای کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
همکاری کمیته امداد و سازمان انرژی اتمی با هدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان انرژی اتمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به امضا رسید.

ارائه خدمات درمانی (رادیودارو) به بیماران تحت حمایت کمیته امداد در عرصه پزشکی هسته‌ای از جمله اهدافی است که در این تفاهم‌نامه پیگیری می‌شود. براین اساس خدمات رادیودارو به مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان و برای دیگر اقشار نیازمند با تائید این نهاد، با ۵۰ درصد تخفیف انجام خواهد شد.

همکاری و مشارکت در گسترش و توسعه خدمات علمی و آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و شناسایی و حمایت ویژه از دانشجویان مستعد و نخبه از دیگر مفاد تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان انرژی اتمی است.

سازمان انرژی اتمی در قالب این تفاهم‌نامه، یک سهیمه ویژه برای پذیرش و ورود دانش‌آموزان نخبه علمی تحت حمایت به مدارس سازمان، اختصاص می‌دهد. همچنین این سازمان در زمینه به‌ کارگیری نخبگان علمی و دانشجویان فارغ‌التحصیل تحت حمایت کمیته امداد در رشته‌های مرتبط با صنعت هسته‌ای کشور، اولویتی ویژه در نظر می‌گیرد.

ارتقای کیفی محصولات تولیدی در طرح‌های کشاورزی، دامداری و صنایع مرتبط کمیته امداد با حمایت پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، از دیگر موارد پیش‌بینی شده در تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان انرژی اتمی است.

در این تفاهم‌نامه همچنین فرهنگ‌سازی و ایجاد زمینه مشارکت کارکنان صنعت هسته‌ای کشور در حمایت از ایتام کمیته امداد نیز انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار