زنگ ورزش در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد

بوشهر(پانا) - هم زمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ، مراسم نواختن زنگ ورزش با حضور مسئولین آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان در مدرسه ابتدایی شهید عاشوری بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۳۱۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ورزش در مدارس استان بوشهر به صدا در آمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین نمادین نواختن زنگ ورزش و آغاز هفتمین المپیاد ورزشی اظهار کرد: در کنار ۴۰۰دبیر درس تربیت‌بدنی، معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی و همه آموزگاران ابتدایی استان بوشهر نیز دوره آموزشی مهارت‌های عمومی تربیت بدنی را گذراندند و تلاش شده تا هیچ دانش‌آموزی در استان فاقد مربی درس تربیت‌بدنی نباشد.

علی موحدی گفت : المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به عنوان رویدادی مهم و تاثیر گذار در سلامت و نشاط دانش آموزان به شمار می‌رود که باید در همه مدرسه‌ها به صورت جدی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای ارتقای کیفیت درسی دانش آموزان باید به سلامت جسمانی و تقویت روح نشاط و شادابی آنها توجه شود.

او خاطر‌نشان کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای فرصتی ارزشمند برای یادگیری قوانین زندگی در قالب بازی و فعالیت‌های گروهی، شناسایی استعداد دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف و مشارکت گروهی و فرا گرفتن مهارت‌های اجتماعی است.

کمال صالح احمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن تبریک هفته ی تربیت بدنی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ورزشکار و دانش آموز گفت: امروز جوانان وطن در عرصه های ورزشی پرچم ایران عزیز را به اهتزاز در می‌آورند و روزی جوانان و پهلوانان این ملت در عرصه ی نبرد حق علیه باطل جانانه ایستادگی و مقاومت کردند و قهرمان این رقابت نابرابر شدند.

در پایان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از معاونان ، رییس هیات ورزشهای همگانی استان و سایر مسئولان به صورت نمادین زنگ ورزش را به صدا در آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار