مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

شهیدان مدافع امنیت‌ جانشان را فدای آسایش و امنیت ما کرده‌اند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در دیدار با خانواده شهید امیر احمدی، با بیان اینکه شهیدان با فدا‌کردن جان خود در راه کشور ضعف و سستی را از جامعه دور می‌کنند اقدام‌ شهیدان مدافع امنیت را عامل ایجاد ‌آسایش و امنیت جامعه خواند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان مدافع امنیت‌ جانشان را فدای آسایش و امنیت ما کرده‌اند
هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، مهناز اعتمادی؛ معاون مقطع ابتدایی، مهبودی مسئول انجمن اولیا و مربیان و جمالو مدیر دبستان ابتدایی امام خمینی با خانواده شهید «سلمان امیراحمدی» از شهدای مدافع امنیت دیدار کردند.

در این دیدار زمانی‌نژاد ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید سلمان امیراحمدی بیان کرد: شهدای بزرگوار ما برای دفاع از امنیت، جان، مال و ناموس مردم دست به رشادت بزرگی زدند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند، افزود: شهادت، فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می‌دارد و ادای احترام به خانواده شهدا، گام برداشتن در مسیر آن‌ها و آشنا ساختن دانش‌آموزان با رشادت‌های آن‌ها از وظایف ماست.

شهید امیراحمدی در ناآرامی‌های اخیر، روز شنبه ۱۶ مهر‌ با شلیک مستقیم سلاح گرم، مظلومانه به شهادت رسید و از شهید سلمان امیراحمدی 2 فرزند 1‌ و 7 ساله به یادگار مانده است که فرزند بزرگ ایشان در منطقه 4 مشغول به تحصیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار