امام جمعه اردبیل:

بهترین راه خدمت به کشور تولید علم و دانش است

اردبیل(پانا) - امام جمعه اردبیل گفت دانش‌آموزان باید خود را به عناصر علم، اخلاق و بصیرت مجهز کنند، که این موارد بهترین راه خدمت به کشور است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه خدمت به کشور تولید علم و دانش است

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در نشست با دانش‌آموزان مجتمع آموزشی جعفر اسلامی اردبیل اظهار کرد: داشتن بصیرت و اعتقاد برای حفظ و تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است که در این زمینه باید از ظرفیت آموزش و پرورش برای ایجاد شرف و عزت و کرامت با هدف پیشرفت و حفظ تمامیت ارضی در سایه هوشیاری نسل آینده گام برداشته شود.

وی افزود: دانش‌آموزان باید خود را به عناصر علم، اخلاق و بصیرت مجهز کنند که این موارد بهترین راه خدمت به کشور تولید علم و دانش است و در این زمینه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که بیش از هر زمان دیگری به پیشرفت علمی نیاز داریم و دانش‌آموزان آرمانی ما می‌توانند بسترساز این رشد علمی باشند.

به گفته امام جمعه اردبیل باید پابه پای تحولات دنیا حرکت کنیم که در این زمینه دانش‌آموزان و دانشجو به ساحت علم تلاش جدی داشته باشند که در این زمینه معلمان باید مبانی اعتقادی و اخلاقی را به نسل‌های آینده انتقال دهند و آراستگی نوجوانان و جوانان را برای زینت‌بخشی به ارزش‌ها مد نظر داشته باشند.

عاملی ادامه داد: بصیرت مسئله مهمی است که در این زمینه از طریق کانال‌های معاند فارسی زبان در هر ثانیه بذر نفرت در قلب مردم کاشته می‌شود که درصدد هستیم با بصیرت شرایط مناسبی را در بین خانواده‌ها ایجاد کنیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: راه‌اندازی فضای تبلیغات مسموم با پخش خبر کشته‌سازی دانش‌آموز اردبیلی در چند روز گذشته سبب فاجعه بزرگی شد که به همین منظور باید نسبت به گذشته هوشیارتر و آگاه‌تر عمل کنیم و انتشار اخبار دروغ توسط شبکه‌های معاند سبب نشود تا ماهیت حرکت‌های خباثت‌آمیز پوشیده نگه داشته شود بلکه رسانه‌های داخلی در این زمینه رسالتی خطیر و حساس دارند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: برای پیروزی در این جنگ روحی و روانی ما به عنصر بصیرت و آگاهی نیاز داریم تا بتوانیم حق و باطل را به شایستگی تشخیص دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار